Spis treści:
  1. W jaki sposób można założyć rachunek inwestycyjny?
  2. Jak zalogować się do systemu Noble Markets?
  3. Jaka jest minimalna wpłata na rachunek inwestycyjny i jak jej dokonać?
  4. Czy można mieć otwarty rachunek demonstracyjny i rzeczywisty jednocześnie?
  5. Podczas próby zalogowania na rachunek pojawia się komunikat "Zły rachunek".
  6. W jakich godzinach możliwy jest handel?
  7. Czy mogę składać zlecenia telefonicznie?
  8. Jakie są maksymalne oraz minimalne wolumeny transakcji?
  9. Kiedy należy uzupełnić depozyt zabezpieczający na rachunku?
  10. Czy mogę jednocześnie posiadać otwartą transakcję Kupna i Sprzedaży?

Rachunek Inwestycyjny

W jaki sposób można założyć rachunek inwestycyjny?

Rachunek inwestycyjny na platformę Noble Markets można założyć na 2 sposoby:

  • Drogą korespondencyjną z wykorzystaniem kuriera - Procedura trwa ok. 3 dni roboczych
  • Osobiście w jednym z  Punktów Obsługi Klienta - Procedura trwa ok. 3 dni robocze

Więcej informacji w sekcji: Otwórz rachunek rzeczywisty

Jak zalogować się do systemu Noble Markets?

Gdy Dział Obsługi Klienta skontaktuje się w celu przekazania loginu i hasła do rachunku inwestycyjnego, można dokonać pierwszego logowania na platformę transakcyjną.

W przypadku posiadania rachunku demonstracyjnego Noble Markets wystarczy przelogować się na dane do rachunku rzeczywistego w zakładce PLIK -> LOGIN, podając właściwe dane oraz zmieniając serwer na: NobleSecurities-Real.

Jeżeli rachunek demonstracyjny nie został zainstalowany, Dział Obsługi Klienta wysyła w dniu założenia rachunku inwestycyjnego potwierdzający e-mail, wraz z bezpośrednim linkiem instalacyjnym platformy Noble Markets.

Zobacz także Pierwsze logowanie i instrukcja obsługi platformy.

Jaka jest minimalna wpłata na rachunek inwestycyjny i jak jej dokonać?

Minimalna wpłata która pozwala na aktywację rachunku inwestycyjnego wynosi 1000 PLN dla rachunku MT4 i 3000 zł dla rachunku MT4 STP.
Aby zasilić rachunek należy w tytule przelewu podać:

IMIĘ , NAZWISKO, TYTUŁ WPŁATY (LOGIN).

Właściwe numery kont bankowych do wpłat w:

PLN - rachunek w Getin Noble Bank S.A. numer 38 1560 0013 2367 1860 9064 0007
USD - rachunek w Getin Noble Bank S.A. numer 54 1560 0013 2367 1860 9064 0010
EUR - rachunek w Getin Noble Bank S.A. numer 81 1560 0013 2367 1860 9064 0009
Czy można mieć otwarty rachunek demonstracyjny i rzeczywisty jednocześnie?

Oczywiście, nie ma żadnych przeciwwskazań, aby posiadać jednocześnie otwarty rachunek demonstracyjny oraz rachunek rzeczywisty. Jest to często dobre rozwiązanie pod kątem przetestowania nowo powstałej strategii na wirtualnych środkach, zanim rozpoczniemy rzeczywisty handel na jej podstawie.


Platforma i Handel

Podczas próby zalogowania na rachunek pojawia się komunikat „Zły rachunek”.

W przypadku ukazania się w lewym dolnym rogu platformy transakcyjnej komunikatu „Zły rachunek” należy upewnić się, czy login oraz hasło zostało wpisane poprawnie w oknie logowanie oraz – w drugiej kolejności – skontaktować się z Działem Obsługi Klienta: tel. 22 212 54 37.

W jakich godzinach możliwy jest handel?

Handel walutami odbywa się 24 godz. na dobę przez 5 dni w tygodniu poza weekendem; handel pozostałymi instrumentami zależy od godzin rozpoczęcia i zakończenia sesji. Dokładna tabela z rozpisaniem właściwych godzin handlu znajduje się w Specyfikacji.

Czy mogę składać zlecenia telefonicznie?

Telefoniczne składanie zleceń jest możliwe podczas pracy Działu Obsługi Klienta w godz. 9:00-17:00, tel.  22 212 54 37. Opłata za telefoniczne zlecenie jest pobierana zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

Jakie są maksymalne oraz minimalne wolumeny transakcji?

Dla wszystkich par walutowych maksymalnym pojedynczym zleceniem jest nominał 20 lotów, z kolei minimalny to 0,01 lota. Jednak dla pozostałych rynków, takich jak indeksy, towary czy obligacje wartości te są różne w zależności od instrumentów. Dokładny opis znajduje się w Specyfikacji.

Kiedy należy uzupełnić depozyt zabezpieczający na rachunku?

Platforma transakcyjna Noble Markets posiada moduł obliczający ekspozycję inwestora na rynku. Wskaźnik Margin Level w zakładce Terminal -> Handel ukazuje, jaki jest stosunek depozytu pobranego pod otwarte pozycje do posiadanych środków na rachunku. Gdy spadnie on poniżej 100%, warto rozważyć uzupełnienie środków, w przypadku, gdy inwestorowi zależy na utrzymaniu otwartej pozycji. Spadek poziomu Margin Level poniżej 50% oznacza bowiem automatyczne zamknięcie najbardziej stratnej transakcji przez platformę.

Czy mogę jednocześnie posiadać otwartą transakcję Kupna i Sprzedaży?

Posiadanie jednocześnie otwartej transakcji kupna oraz transakcji sprzedaży na tym samym instrumencie jest dopuszczalne. Platforma Noble Markets pozwala tym samym na tzw. transakcje zabezpieczające. Otwarcie zatem zlecenia przeciwstawnego nie powoduje automatycznie zamknięcia poprzedniej transakcji.

Zobacz także Pierwsze logowanie i instrukcja obsługi platformy.

Masz pytania? Prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży pod numerem telefonu: 22 212 54 35 lub pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

powrót